poniedziałek, 28 kwietnia 2014


Unreal Engine 4 już ze wsparciem dla Linuksa i next-genów




Unreal Engine to jeden z najbardziej popularnych silników graficznych, na którym powstały takie gry, jak Gears of War, seria Batman czy Mass Effect. Jego twórcy - firma Epic Games, wciąż rozwija swój produkt, aby był jak najbardziej konkurencyjny. Najnowsza aktualizacja wprowadza natywną obsługę Linuksa oraz wsparcie dla konsol nowej generacji.

Studio Epic Games wydało pierwszą aktualizację do jeszcze świeżego silnika graficznego - Unreal Engine 4. Wersja 4.1 wprowadza ogromne zmiany dla deweloperów. Najważniejszą z nich jest natywna obsługa Linuksa, dzięki czemu twórcy za pomocą tego narzędzia mogą projektować gry na platformę open-source’ową. Jest to dobra wiadomość dla firmy Valve w związku z systemem SteamOS, który jest jedną z dystrybucji Linuksa.

Unreal Engine 4.1 wprowadza również możliwość tworzenia gier na konsole nowej generacji - Xbox One oraz PlayStation 4. Ponadto deweloperzy będą mogli zaimplementować obsługę okularów wirtualnej rzeczywistości od Sony (Project Morpheus). 

Najnowsza aktualizacja jest dostępna dla wszystkich deweloperów, którzy wykupili stosowny abonament. Przypominamy, że ten od niedawna oferowany jest w niezwykle atrakcyjnej cenie.

Opisywana powyżej aktualizacja silnika graficznego dla graczy oznacza jedno - jeszcze więcej gier na Linuksa.




Źródło: Gamasutra 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz