wtorek, 6 maja 2014

Xiaomi Mi3S


Zdjęcia Xiaomi Mi3S wyciekły, będzie w Malezji wkrótce.
Inne specyfikacje  wyciekły i  zdjęcia następcy MI3 nie pojawiły się, ale w całkiem   możliwe ze mama Xiaomi o jego istnieniu i dostępności powie na m wkrótce







Byliśmy cały czas myśląc o co będzie, a tu uruchomienie w dniu 15 maja (w Singapurze), a ten mały przeciek mógłby nam zapowiedzieć do planów chińskiego  dostawcy Elektroniki . 

Według niedawno pojawiły informacji w Internecie, jeśli są, aby uwierzyć, że jest Xiaomi Mi3S w pracach i oddanie dwa do dwóch z Xiaomi na Facebooku postu (o niektórych nowych urządzeń jej wprowadzenia), to może być tylko to.

Zdjęcia oraz dane techniczne o Xiaomi Mi3S krążą wokół Internetu z Chin.

Niektóre z tych źródeł twierdzą, będzie wyposażone w cztero-rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 801 (2.5GHz), Android 4.4.2 KitKat (z własnym MIUI dostosowywania Xiaomi za), 3GB RAM and16GB pamięci wewnętrznej, podczas gdy inni twierdzą, specyfikacje zawierają z 5" Wyświetlacz Full HD i 13MP kamera tylna.

DLACZEGO XIAOMI wprowadza NAPIĘCIE ?


Sądząc po wycieku zdjęć, Mi3S wygląda podobnie do MI3, tylko z bardziej zaokrąglony.

Xiaomi również obniżył cenę swojego telefonu MI3 Android , od  419 dolarów (RM1, 093) do  339 dolarów (RM884) w zeszłym miesiącu w Singapurze, a jeśli jest to wzmianka to jej wyczyszczenie zapasów, aby zrobić miejsce dla Mi3S. Jesteśmy zadowoleni o tą  zmianę, tak samo jak wszyscy.


Czytaj więcej: Co Xiaomi i Google może uczyć się od siebie nawzajem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz